زیر و بم های خرید با کالابرگ

مشمولان این طرح در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از مبلغ یارانه از میان ۱۱ قلم کالای سبد غذایی تعریف شده، مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی خواهند شد.

از کجا بفهمیم که دهک چند هستیم؟

شما با مراجعه به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی «www.sso.my.gov.ir» و با وارد کردن تلفن همراه سرپرست خانوار می‌توانید از دهک خود مطلع شوید.
همچنین در همین سایت، می‌توانید به دهک خود اعتراض کنید تا بررسی شود. همان‌طور که گفته شد، هم اکنون امکان بهره‌مندی از یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی برای دهک‌های درآمدی ششم و هفتم همچون دهک‌های اول تا پنجم درآمدی فراهم شده است که طبق اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دهک‌های «هشتم» و «نهم» به‌تدریج به این طرح اضافه خواهند شد.
شیوه استعلام میزان اعتبار کالابرگ بر اساس طرح کالابرگ الکترونیک، اعتبار یارانه برای همه یارانه‌بگیران در دهک‌های اول تا هفتم واریز شده و می‌توانند با مراجعه به ۱۲ فروشگاه زنجیره‌ای و بیش از ۱۱۰ هزار فروشگاه خرد، خرید کالاها را انجام دهند. این خانواده‌ها با مراجعه به برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» و نصب این اپلیکیشن از نرم‌افزار «بازار» می‌توانند فروشگاه‌های نزدیک محل سکونت را شناسایی و برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی به این مراکز خرید مراجعه کنند. همچنین سرپرست خانوار می‌تواند برای استعلام از مانده‌حساب کد دستوری # ۱۴۶۳۵۰۰ را شماره‌گیری و سپس گزینه اول «موجودی یارانه سرپرست» را انتخاب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post احتمال واریز «عیدی» مستمری‌بگیران صندوق روستاییان ظرف هفته آتی
Next post معاونت امور جوانان اداره ی کل ورزش و جوانان گلستان؛