تقدیر استاندار گلستان از مامور انتظامی گلستان در راستای مبارزه با شکار غیرمجاز

استاندار گلستان با حضور در منزل مامور نیروی انتظامی که روزهای گذشته در راستای مبارزه با شکار غیرمجاز و برقراری نظم و امنیت توسط شکارچیان غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود از وی و تمامی ماموران فداکار انتظامی گلستان تقدیر کرد.

به گزارش آوای کردکوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استاندار گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان با حضور در منزل مامور نیروی انتظامی که روزهای گذشته در راستای مبارزه با شکار غیرمجاز و برقراری نظم و امنیت توسط شکارچیان غیرمجاز مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود از وی و تمامی ماموران فداکار انتظامی گلستان تقدیر کرد.

دکتر زنگانه در این دیدار اظهار کرد: تلاش ماموران انتظامی گلستان در برقرار نظم و امنیت در استان ستودنی است و در دو سال اخیر که به عنوان استاندار در این استان خدمت کرده‌ام از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان بوده و از تلاش شما خادمان به مردم تقدیر می‌کنم.

وی تاکید کرد: از خودگذشتگی و فداکاری عزیزان در انتظامی استان باعث برقراری امنیت قابل قبول و رو به بهبود شده است و امروز شاهد بهبود قابل قبول و محسوس افزایش امنیت سرمایه‌گذاری در استان هستیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: ماموران ما در انتظامی استان افرادی ارزشمند، تلاشگر و فداکار هستند که پرتلاش برای برقراری نظم و امنیت در استان تلاش می‌کنند.

دکتر زنگانه از مادر این جانباز سرافراز بخاطر تربیت این فرزند شجاع، فداکار و جان برکف تقدیر و با تبریک روز مادر، به مقام شامخ مادران و به ویژه مادر این مامور فداکار ادای احترام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post تائید 61 درصد داوطلبین در گلستان
Next post آیا فیلم دوربین مدار بسته در دادگاه سندیت دارد؟