نشست هم اندیشی فرماندار کردکوی با اصحاب رسانه

فرماندار کردکوی: اصحاب رسانه با انعکاس اخبار خوب و عملکرد دولت سیزدهم  و با امید آفرینی میزان مشارکت شهروندان در انتخابات را افزایش دهند.

به گزارش آوای کردکوی: اولین جلسه هم اندیشی خبرنگاران و مدیران کانال های مجازی شهرستان با محوریت انتخابات در فرمانداری کردکوی برگزار شد.در این دیدار که جمعی از رسانه ها وفعالین فضای مجازی  شهرستان حضور داشتند. فرشته ترک فرماندار کردکوی  با تاکید به انجام رسالت رسانه ها، انعکاس اخبار خوب و پرهیز از تخریب  و شایعه پراکنی گفت : اولویت اول خبرگزاری ها و رسانه ها باید اطلاع رسانی به موقع و سالم اخبار و اطلاعات مربوط به نامزدها باشد تا مردم در جریان اخبار انتخاباتی قرار بگیرند .

فرماندار کردکوی ادامه داد: بحث مشارکت در انتخابات بسیار حایز اهمیت است و رسانه ها نقش بسیار مهم تاثیر گذار دارند.زیرا فعالیت رسانه ها اثرگذاری مستقیمی روی مشارکت در انتخابات دارد.

رئیس شورای اداری شهرستان در ادامه به گسترش میزان مخاطبان و کاربران در فضای مجازی و رشد چشمگیر تاثیرات این بخش تلاش در راستای افزایش مشارکت همگانی در انتخابات را یکی از رسالت های رسانه ها برشمرد و افزود: شایسته است رسانه ها در کمال صراحت و صداقت زمینه ساز افزایش مشارکت همگانی و آگاهی مبتنی بر واقعیات در انتخابات باشند. بنابراین باید حساسیت بیشتری نسبت به عملکرد خود در این حوزه داشته باشند.

برگزاری مراسم دهه مبارک فجر، اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم، معرفی افتتاح طرح ها دردهه مبارک فجر در سطح شهرستان بخشی از موضوعات این نشست بوده است.درپایان این نشست فرماندار کردکوی به مناسبت ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر از خبرنگاران تجلیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post وام بازنشستگان
Next post وضعیت آب و هوا، امروز ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ / بارش گسترده برف و باران در کشور / هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان ۱۸ استان