داوری آثارمتقاضی شرکت در دومین ویژه برنامه مهر سینمای ایران در استان گلستان انجام شد

به گزارش آوای کردکوی به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، جشن مهر سینمای ایران به مناسبت روز ملی سینما، با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ها طراحی و پیش‌بینی شده است.

در دومین جشن مهر سینمای ایران با همکاری و هم‌فکری نهادها و شخصیت‌های هنری، فعال‌ترین و شاخص‌ترین سینماگران استانی شناسایی و پس از ارزیابی، از برگزیدگان در مراسمی که به همین مناسبت در مراکز یا شهرستان‌های منتخب در نظر گرفته‌ شده، تجلیل خواهد شد.

در همین راستا، داوری 52 فیلم از آثار رسیده به دبیرخانه دومین ویژه برنامه مهرسینمای ایران در استان گلستان، با حضور محمد حسن رستمانی، محمد طبرسا و علبضا حاجتی در روز چهارشنبه 29 شهریور ماه آغاز شد.

قالب آثار رسیده به دبیرخانه داستانی، مستند و انیمیشن بوده و موضوعاتی چون ترویج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس ، ترویج فرهنگ نماز ، تقویت بنیان خانواده و فرزندآوری، تبیین آرمان های انقلاب اسلامی ، باور وامیدآفرینی ، اعتماد اجتماعی ، شعار سال (مهارتورم ، رشد تولید) ، پیشرفت و توسعه ، آسیب های اجتماعی بوده است.

داوری آثار رسیده از بهترین تهیه کنندگی ،کارگردانی،بازیگری،فیلمنامه نویسی،تدوین،گریم ،صداگذاری،فیلمبرداری،جلوه های ویژه بصری و پژوهش  سینمایی و تالیف و نشر انتخاب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post جشنواره ائینی وسنتی تئاتر بین المللی از۷تا۱۲مهربه میزبانی استان گلستان برگزار می گرد
Next post کتاب به ارزش 16 میلیون تومان به کتابخانه روستایی فرهنگ اهدا شد