مدیرعامل صندوق بازنشستگی در سفر به کردستان:

پیگیر دستورالعمل همسان‌سازی حقوق برای اجرا هستیم

نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری موضوع متناسب سازی حقوق را از مطالبات جدی بازنشستگان عنوان کرد و گفت: رقمی بالغ بر ۹هزار میلیارد تومان در قانون بودجه ۱۴۰۱ برای این موضوع درنظر گرفته شده بود که دولت سهام شرکتی را برای این موضوع به صندوق واگذار کرد و ما در تلاشیم با نقد شدن این سهام، متناسب سازی را عملیاتی کنیم.

ترکی با اشاره به اینکه ۱۸۵ شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری هستند که به منظور ایجاد درآمد پایدار تاسیس شده‌اند، گفت: از این تعداد فقط ۱۷ شرکت سوددهی دارند و برخی هزینه‌ها را جبران می‌کنند و مابقی هیچ منبع درآمدی برای صندوق ندارند.

وی با ذکر اینکه بزرگترین دغدغه امروز خانواده‌ها اشتغال فرزندان است تصریح کرد: در حال جمع آوری آمار فرزندان بیکار بازنشستگان هستیم و در شرکت‌ها، نهادها و موسسات زیرمجموعه خود اولویت را به اشتغال فرزندان بازنشسته داده ایم.

وی فراهم نمودن امکانات رفاهی، ورزشی و  فرهنگی برای این قشر و خانواده‌های آنان در راستای مشارکت اجتماعی و توسعه فعالیت‌های جامعه محور متناسب با نیازها را ضروری بیان کرد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری به صدور کارت سفر مخصوص بازنشستگان تا ماه آینده اشاره کرد و افزود: در این ارتباط نیز بازنشستگان می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده در قالب این کارت اعتباری از خدمات سفر بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post آیین جوش زنی اهالی روستای النگ شهرستان کردکوی
Next post روز خبرنگار در ایران چه روزی است؟ علت نام‌گذاری؟