کشف 96 کیلوگرم تریاک در گلستان

گرگان- آوای کردکوی- جانشین فرمانده انتظامی گلستان‌ گفت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان موفق به کشف ۹۶ کیلوگرم موادمخدر شدند.

به گزارش آوای کردکوی به نقل از ایرنا سرهنگ فرزاد تاجره روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی‌ها مشخص شد چهار متهم قصد جابجایی مواد افیونی با ۲ دستگاه خودرو را دارند که با سرعت عمل و تلاش ماموران خودرو مورد نظر در یکی از مسیرهای اصلی استان شناسایی و در عملیاتی متوقف شد.

وی ضمن اشاره به کشف مواد مخدر مورد نظر از نوع تریاک و دستگیری هر چهار متهم و توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل مواد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش شبانه‌روزی پلیس بیش از سه تن و ۱۵۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و هزار و ۱۵۳ نفر نیز در این راستا دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته این میزان ۶۸ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان‌ گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر وجود آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در یک کارخانه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان علی‌آبادکتول قرار گرفت.

تاجره افزود: همکاران ما با انجام تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت خبر، مشخص کردند مالک کارخانه پس از خرید آرد دولتی از نانوایان و دلالان ضمن دپو اقدام به تولید مواد غذایی می‌کند.وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و مرکز بهداشت به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با تاکید بر برخورد جدی با هرگونه سوءاستفاده و اخلال در توزیع عادلانه ارزاق عمومی تصریح کرد: در بازرسی از کارخانه مورد نظر ۵۰ کیسه ۴۰ کیلویی به مقدار ۲ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به ارزش ۳۱۴ میلیون ریال کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان‌ در بخش دیگری از صحبت‌های خود از کشف بیش از ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و بهداشتی قاچاق در گنبدکاووس خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۲ طالقانی شهرستان گنبدکاووس در بازرسی از یک فروشگاه بزرگ مواد غذایی و بهداشتی بیش از هفت هزار قلم انواع مواد خوراکی و بهداشتی قاچاق خارجی را کشف کردند.

تاجره ادامه داد: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان ۱۵ میلیارد ریال برآورد شد.

وی یادآور شد: تمامی متهمان این پرونده‌ها پس از اقدامات اولیه برای بررسی و رسیدگی بیشتر تحویل مقامات قضایی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post دکتر عبدالحمید احسان پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان کردکوی شد
Next post علیرضا مزیدی دادستان کردکوی شد