Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/dkuyir/domains/avayekordkuy.ir/public_html/wp-content/themes/mahalo/assets/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 252

گلستان قهرمان کبدی جوانان کشور شد

در پایان شانزدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی کشور جوانان تیم گلستان قهرمان شد.

به گزارش آوای کردکوی به نقل ازایسنا، شانزدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان کشور (پسران) روز جمعه ۷ مردادماه با قهرمانی تیم گلستان به پایان رسید.

این رقابت‌ها که با حضور ۲۲ تیم از استان‌های سراسر کشور از روز سه‌شنبه ۴ مردادماه در شهر قم آغاز شده بود، روز گذشته با برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و فینال به پایان رسید.

در مرحله مقدماتی این مسابقات، تیم‌ها در شش گروه به رقابت پرداختند و ‌پس از پایان مسابقات دور گروهی، تیم‌های راه ‌یافته به مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی دیدارهای خود را برگزار کردند تا تکلیف چهار تیم‌ برتر این ‌مسابقات مشخص گردد.

در مرحله نیمه نهایی تیم گلستان، مازندران را از پیش رو برداشت و تیم خوزستان از سد سیستان و بلوچستان عبور کرد.

 در دیدار نهایی تیم گلستان با نتیجه ۴۶ بر ۳۰ تیم خوزستان را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم خوزستان نیز نایب قهرمان مسابقات شد. ‌استان‌های مازندران و سیستان و بلوچستان نیز به صورت مشترک به مقام سوم مسابقات رسیدند.

در پایان، کاپ اخلاق مسابقات به تیم قم اهدا گردید و علیرضا میرزائیان از تیم گلستان به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد.

اعضای کمیته فنی فدراسیون در حین برگزاری رقابت‌ها، انتخاب برترین و فنی ترین بازیکنان را جهت حضور در اردوهای تیم ملی جوانان، در دستور کار خود داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور Previous post گلستان قهرمان مسابقات والیبال ساحلی کارگران کشور شد
تیم ابهای ازاد استان گلستان Next post حضورتیم آبهای آزاد استان گلستان در مسابقات لیگ آزاد کشور