Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/dkuyir/domains/avayekordkuy.ir/public_html/wp-content/themes/mahalo/assets/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 252

مایلز بریجز ستاره آمریکایی NBA به ضرب و شتم همسر و کودک‌آزاری متهم شد

ستاره آمریکایی تیم شارلوت به اتهام‌های متعدد باید در دادگاه حاضر شود.

به گزارش آوای کردکوی و به نقل از اسپورت ۲۴، دادستان لس آنجلس، مایلز بریجز، مهاجم تیم شارلوت هورنتز را به دلیل به آسیب رساندن به همسرش در مقابل چشم فرزندانش متهم کرد. مایلز در ۲۹ ژوئن به دلیل ضرب و شتم همسرش که دو فرزند از او دارد دستگیر شده بود اما  با وثیقه ۱۳۰ هزار دلاری آزاد شد.

همسر این بازیکن پس از ضرب و شتم و گزارش پزشکی، عکس‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که نشان می‌داد دچار ضربه مغزی، شکستگی بینی و کبودی‌های متعدد شده است. او خاطرنشان کرد که دیگر نمی تواند سکوت کند زیرا فرزندانش به دلیل دیدن این صحنه‌ها ممکن است مادام العمر آسیب ببیند. 

دادستان ها گفتند که هر دو کودک هنگام حمله به مادرشان در خانه حضور داشتند. جورج گاسکون دادستان این پرونده خاطرنشان کرد که کودکانی که شاهد خشونت خانگی هستند بسیار آسیب پذیر خواهند بود و و تأثیر این رویدادها بر آنها بی اندازه است.

بریج در همین ارتباط روز چهارشنبه در دادگاه حاضر می شود.  

NBA گفت که پرونده بریجز را بررسی خواهد کرد و باشگاه شارلوت اتهامات علیه این بازیکن را بسیار جدی خواند.

بریجز، ۲۴ ساله، از سال ۲۰۱۸ در شارلوت بوده است. او در فصل گذشته با میانگین ۲۰.۲ امتیاز و هفت ریباند در هر بازی، بهترین گلزن تیمش بود./ایسنا

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post پوتین با چه خودرویی به تهران آمد؟
Next post سازمان جهانی بهداشت شیوع «آبله میمون» را یک وضعیت اضطراری جهانی اعلام کرد