Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/dkuyir/domains/avayekordkuy.ir/public_html/wp-content/themes/mahalo/assets/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 252

نارضایتی شهروندان کردکویی از سرعت گیرهای غیر استاندارد

نصب سرعت‌گیرهای بدون استاندارد در روستاهای شهرستان کردکوی، موجب اعتراض بسیاری از شهروندان شده است
به گزارش خبرنگارآوای کردکوی؛ سرعت‌گیر یا سرعت کاه یا دست‌انداز، گزاره‌های مختلفی هستند که در بحث ترافیک شهری بسیار شنیده می ‌شوند و به‌عنوان ابزاری برای کاهش سرعت در معابر شهری و روستایی نصب می‌شود.
?در نصب بسیاری از این سرعت کاه‌ها، استانداردهای لازم رعایت نشده و همین امر موجب شده است این ابزار فایده‌ای در کاهش سرعت نداشته و گاه با کارکرد معکوس، سبب افزایش ریسک، هزینه و اختلال در ترافیک شده و نهایتاً به ابزاری ناکارآمد در شهرو روستا تبدیل شوند.
?عدم استفاده از علائم هشدار دهنده و تابلوهای راهنمایی و رانندگی
?عدم رعایت استانداردهای لازم ازنظر قطر و پهنا و ارتفاع
⭕️به نظر می‌رسد ملاک ومنطق ایجاد برخی سرعت کاهنده ها غیر استاندارد بوده که جان شهروندان را باخطرات جدی مواجه می کند.
رعایت نکردن سرعت مجاز خلاف است، سرعت مجازی که اندکی از رانندگان و به خصوص رانندگان کم سن و سال و فاقد گواهینامه آن را رعایت نمی کنند و عدم توجه بعضی از رانندگان به قانون، در سطح خیابان های اصلی شهرو روستا سرعت گیر نصب کرده است، سرعت گیرهایی که گاه، باعث ایجاد تصادف و ترافیک نیز می شود.
?متاسفانه رویه ایجاد سرعت کاهنده های غیر استاندارد و خلاف قانون در اکثر روستاهای شهرستان دیده میشودبه عنوان نمونه، نصب سرعت‌گیرهای بدون استاندارد درراههای عبوری و خروجی روستای النگ ، موجب اعتراض بسیاری از شهروندان شده است.
امیدواریم مسئولین مربوطه در احداث سرعت گیرها دقت لازمه را داشته و تمام دستورات و مقرارت ایجاد آن را رعایت کنند و شاهد کم‌ترین آسیب‌ها به وسایل نقلیه موتوری باشیم.
⛔️عدم توجه به مقررات و قوانین ایجاد سرعت گیرها پیامد های جبران ناپذیری خواهد داشت که مسئولین مربوطه باید پاسخگو باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post مولایی فر فرماندار کردکوی :
Next post برگزاری مسابقات سنگنوردی قهرمانی استان(المپیاداستعدادهای برتر) در شهر کردکوی استان گلستان