شهردار گرگان:

بسکتبال گرگان نیازمند اسپانسر ملی است

به گزارش آوای کردکوی به نقل ازایسنا/ شهردار گرگان از نبود اسپانسر ملی حامی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در آستانه آغاز مرحله دوم بازی‌های غرب آسیا خبر داد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی شامگاه سه‌شنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲ در آیین همزمان تجلیل از قهرمانان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال کشور و بدرقه بازیکنان و کادر فنی به مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری آیین‌نامه مالی دارد و هر نوع عملیات مالی که در مجموعه شهرداری اتفاق می‌افتند مستلزم تهیه و تنظیم اسناد مالی معتبر است.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر به سه مقام قهرمانی رسیده و هتریک کرده است، ادامه داد: این تیم یک تیم حرفه‌ای است و حق‌الزحمه بازیکنان خارجی تیم به دلار پرداخت می‌شود که به دلیل تفاوت قیمت دلار اغلب در پرداخت‌ها از سوی بازرسی و دستگاه‌های نظارتی با مشکلاتی مواجه می‌شویم زیرا چارچوبی در قانون برای اینگونه موارد تعریف نشده است.

شهردار گرگان به برنامه‌ریزی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در حمایت‌های مالی از تیم اشاره کرد و افزود: قطعاً وقتی تیمی قهرمان می‌شود و به این سطح بسکتبال آسیا می‌رسد، نیازمند اسپانسر مالی در سطح ملی است.

وی با تأکید بر اینکه نبود اسپانسر یکی از مهمترین دغدغه‌های تیم بسکتبال شهرداری گرگان است، خاطرنشان کرد: برای این منظور با «سیداحسان خاندورزی» وزیر اقتصاد ارتباطی برقرار شد ولی متأسفانه تاکنون هیچ اسپانسری که بتواند به نماینده کشورمان در رقابت‌های آسیایی کمک کند، پیدا نشده است.

سیدالنگی وجود اسپانسر مالی را در حل بسیاری از مشکلات از جمله خرید بازیکن بسیار مهم دانست و اضافه کرد: این انتظار را از استانداری گلستان داریم تا حمایت‌های همه جانبه‌ای را از این تیم داشته باشد که دغدغه‌ای را در این حوزه‌ها نداشته باشد.

وی از عدم حمایت‌های مالی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران از شهرداری گرگان در آستانه عزیمت تیم به مرحله دوم رقابت‌های آسیایی انتقاد کرد و گفت: با چنین وضعیتی همه تیم اعم از بازیکنان، کادر فنی، لیدرها، رسانه‌ها و هواداران همگی با جان و دل در صحنه هستند تا بتوانند افتخاری بین‌المللی را برای کشور کسب کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post نخستین طلای بانوان کشورمان در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان
Next post زندگی روستایی