Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/dkuyir/domains/avayekordkuy.ir/public_html/wp-content/themes/mahalo/assets/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 252
سریال کره ای

آغاز پخش سریال جدید کره ای بنام «شبح را بگیر» از تلویزیون

اولین قسمت از سریال کره‌ای «شبح را بگیر» به کارگردانی سین یون سئوب امشب ـ ۳۰ مهر ماه ـ ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.

به گزارش آوای کردکوی به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، این سریال به نویسندگی سو وون ـ لی یونگ جو محصول ۲۰۱۹ کره جنوبی در ژانر درام ـ کمدی است و بازیگرانی همچون مون گیون یانگ، کیم سون هو، کی هون دو و … در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

«شبح را بگیر» روایت زندگی مون گئون یانگ در نقش یو ریونگ است. او برای حمایت از خواهرش تصمیم به انتخاب شغل افسری پلیس گرفته است. خواهر دوقلو یو ریونگ بیمار مبتلا به اوتیسم است که یو برای پیدا کردن او تصمیم می‌گیرد، به پلیس بپیوندد و با فعالیت در این کار بتواند قدمی‌برای پیداکردن او بردارد. اما او به‌خاطر حس عدالت جویی زیادی که دارد معمولا با رفتارهای تند و تیزش قوائد را رعایت نکرده و مرتب خودش را به دردسر می‌اندازد. او با گو جی سوک رییس پاسگاه آشنا می‌شود، گو جی سوک سعی می‌کند ضمن برطرف کردن خرابکاری‌های یو ریونگ با او نیز همکاری کند …

سریال کره‌ای «شبح را بگیر» در ۲۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۱۹ پخش و ساعت ۲۳ همان شب و ۱۱صبح روز بعد تکرار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ترول (Troll) Previous post ترول (Troll) در اینترنت به چه کسی می‌گویند؟
Next post تاریخ برگزاری و مهلت ثبت‌نام آزمون زبان وزارت علوم اعلام شد