Warning: sprintf(): Too few arguments in /home/dkuyir/domains/avayekordkuy.ir/public_html/wp-content/themes/mahalo/assets/lib/breadcrumbs/breadcrumbs.php on line 252
مقام دومی تیم ملی کشتی آزاد در پایان روز سوم جهانی

مقام دومی تیم ملی کشتی آزاد در پایان روز سوم جهانی

به گزارش آوای کردکوی به نقل از ایرانا در پایان مسابقات اوزان ۳ وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان که روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد، کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم به مدال طلا و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در چهار وزن نخست نیز محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

همچنین رقابت‌های نیمه‌نهایی اوزان ۶۱، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (شنبه) در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و در پایان رضا اطری و رحمان عموزاد در اوزان ۶۱ و ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شد.

در پایان مسابقات ۷ وزن تیم آمریکا با ۱۴۳ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد، ایران با ۹۵ امتیاز دوم است و تیم‌های گرجستان و مغولستان با ۵۳ و ۴۹ امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

رده‌بندی نفرات برتر ۷ وزن این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- زلیم خان آباکاروف (آلبانی) ۲- توماس گیلمان (آمریکا) ۳- زانابازار زاندانبود (مغولستان) و استوان میسیچ (صربستان) … ۲۳- علیرضا سرلک (ایران)
۷۰ کیلوگرم: ۱- تایشی ناریکانی (ژاپن) ۲- زاین رترفورد (آمریکا) ۳- ارنظر آکماتالیف (قرقیزستان) و زورابی یاکوبیشویلی (گرجستان)
۷۴ کیلوگرم: ۱- کایل داک (آمریکا) ۲- تیموراز سالکازانوف (اسلواکی) ۳- یونس امامی (ایران) و فرانک چامیزوه (ایتالیا)
۷۹ کیلوگرم: ۱- جردن باروز (آمریکا) ۲- محمد نخودی (ایران) ۳- ارسلان بوداژاپوف (قرقیزستان) و واسیل میخایلوف (اوکراین)
۸۶ کیلوگرم: ۱- دیوید تیلور (آمریکا) ۲- حسن یزدانی (ایران) ۳- بوریس ماکویف (اسلواکی) و عظمت دولت‌بیک‌اف (قزاقستان)
۹۲ کیلوگرم: ۱- کامران قاسم‌پور (ایران) ۲- جی دن کاکس (آمریکا) ۳- عثمان نورماگومدوف (جمهوری آذربایجان) و میریانی مایسورادزه (گرجستان)
۱۲۵ کیلوگرم: ۱- طاها آکگول (ترکیه) ۲- لخاگواگرل مونختور (مغولستان) ۳- امیرحسین زارع (ایران) و گنو پتریاشویلی (گرجستان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post اعطای تسهیلات اعتباری ۴میلیون تومانی گردشگری به بازنشستگان کشوری
Next post انواع کلاهبرداری پیامکی