قضاوت داور گلستانی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا

آوای کردکوی/گلستان رئیس هیات فوتبال استان گلستان از قضاوت داور گلستانی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا (مرحله نهایی) خبر داد.

قاسم کوهستانی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس خبری که در سایت فوتبال جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است، “حسن اکرمی”، داور گلستانی، دیدار تیم های ملی ازبکستان و تایلند را در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا قضاوت می کند.

رئیس هیات فوتبال گلستان، با بیان اینکه این دیدار امروز (سه شنبه ۲۴ خرداد ماه ۱۴۰۱) در ورزشگاه شهر نمنگان ازبکستان برگزار می شود، ادامه داد: رقابت های گروه C مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی برگزار می شود که حسن اکرمی به عنوان داور، حسن ظهیری به عنوان کمک داور اول و فرهاد مروجی به عنوان کمک داور دوم قضاوت این بازی را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه داور چهارم این دیدار از کشور سوریه است، خاطر نشان کرد: قضاوت های خوب داور گلستانی و درخشش او در دیگر دیدارها از دلایل انتخاب وی جهت دیدار مذکور می باشد. به گزارش آوای کردکوی، “حسن اکرمی، متولد ۱۳۶۳ گنبدکاووس است که در سال ۱۳۸۰ داوری را شروع کرده و از سال ۱۳۹۰ در لیگ برتر فوتبال جمهوری اسلامی ایران قضاوت می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post اردوی تیم ملی وزنه برداری مردان در گرگان آغز شد
Next post مدیریت تازه جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی معرفی شد