کردکوی قرمز شد

به گزارش آوای کردکوی : دکتر محمد باقر مولایی فر فرماندار کردکوی در پایان نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که به ریاست دکتر علی محمد زنگانه استاندار و با حضور اعضا و فرمانداران چهارده گانه استان بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد گفت: وضعیت شهرستان کردکوی قرمز شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری در مقابله با این بیماری خطرناک از شهروندان خواست ؛ نسبت به تزریق دوز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

فرماندار کردکوی بر تزیق دوز سوم کرنا توسط تمامی کارکنان دولت تاکید کرد و افزود؛ انتظار داریم مدیران شبکه بهداشت نظارت جدی تری در این زمینه داشته باشند .

فرماندار کردکوی تصریح کرد ؛آموزش و پرورش در جهت تزریق واکسن برای دانش اموزان در سنین 9سال به بالا اقدام نمایند.

دکتر مولایی فر در پایان سخنانش با توجه به مصوبات ستاد کرونای استان تعطیلی بازارهفتگی و مراسم معنوی اعتکاف در مساجد  را به مدیران مرتبط اعلام نمود  و افزود  : رستوران ها هم با 20درصد از توان و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی فعالیت نموده و تمامی کسبه و بازاریان علاوه بر رعایت پرتکلهای بهداشتی و واکسن دز سوم ، نسبت به کد QRدر پیشخوان خود نصب نمایند.

وی در پایان از تشدید نظارت ستاد در امر کرونا و آماده باش کامل بسیج و سپاه و هلال احمر و شبکه بهداشت ودرمان نسبت به تهیه امکانات و تجهیزات بیماران این بیماری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post ثبت نام از مردان مجرد در طرح نهضت ملی مسکن تمدید شد
Next post 3 هفته پرتلاطم کرونایی در انتظار گلستان/ 15 درصد کرونایی‌های گلستان زیر 12 سال هستند