رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان شد

آوای کردکوی /گلستان پس از کش و قوسهای فراوان و استعفای مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، سرانجام دکتر محمد رعیت به عنوان مدیرکل این نهاد منصوب و معرفی شد.

با روی کار آمدن استاندار جدید در گلستان بانوعادله کشمیری از پست خود کنار رفت تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با سرپرستی گلچین معاون این اداره کل به کار خود ادامه دهد.

امروزسه شنبه 21 دی ماه :طی حکمی از سوی «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر «محمد رعیت» که پیش از این سوابقی همچون رئیس اداره فرهنگی، قرآن عترت و مطبوعات اداره کل را در پرونده دارد به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان معرفی شد.

گفتنی است، محمد رعیت متولد ۱۳۵۹ و دانش آموخته دکترای زبان و ادبیات فارسی است.

از جمله سوابق اجرایی وی می توان به رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، کارشناس مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کارشناس پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، مسئول کمیته فرهنگی چند دوره نمایشگاه بزرگ کتاب استان و رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره کرد.

وی مدرس دانشگاه و مولف کتاب هایی از جمله «موسیقی شعر» و «نگارشی برای نوشتن در مطبوعات» است.

با روی کار آمدن استاندار جدید در گلستان بانوعادله کشمیری از پست خود کنار رفت واکبر مهدوی نیا  سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان را عهده دار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post کشته شدن یکی از کارکنان پتروشیمی شازند
Next post گرگان میزبان مسابقات کشتی قهرمانی کشور