دستگاه قضایی گلستان از ارتباط بیشتر با رسانه‌ها استقبال می‌کند

گرگان -آوای کردکوی- رئیس کل دادگستری گلستان گفت که این نهاد از ارتباط بیشتر و هدفمند رسانه‌ها با دستگاه قضایی استقبال کرده و تا حد امکان و نبود منع قانونی برای انتشار برخی اخبار، محدودیتی برای اطلاع‌رسانی نخواهد داشت.

حیدر آسیابی روز شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در گلستان افزود: در دادگستری استان تلاش می شود از ظرفیت رسانه ها برای بالا بردن دانش حقوقی مردم و انعکاس اخبار و مسائل قضایی مورد نیاز مردم استفاده شود.

وی بیان کرد: انعکاس اقدامات دستگاه قضایی به ویژه در بخش حمایت های قضایی از تولید و سرمایه گذاری، در جامعه امیدآفرینی می کند و فعالان عرصه تولید و صنعت را به کارآفرینی در استان امیدوارتر می کند .

این مقام ارشد قضایی گلستان به بخشی از فعالیت های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید اشاره کرد و گفت: در پنج ماه گذشته به همه شهرک های صنعتی استان سرکشی شده و علاوه بر آن در نشست با فعالان بخش تولید ، مشکلات آنان شنیده و برای هموار کردن مسیر تولید در استان تلاش شد.

آسیابی ادامه داد: فعال شدن هشت واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، حل ۴۸ ساعته مشکل ملکی ۱۸ ساله شهرک صنعتی بندرترکمن ، رایزنی برای حل ریشه ای مشکلات بانکی بخش تولید استان تا جایی که در استان امکان حل آن وجود دارد از جمله اقدامات در چند ماه اخیر دادگستری گلستان است .

وی گفت: اطلاع رسانی این اقدامات در کنار نقد منصفانه دستگاه ها می تواند به توسعه گلستان و امیدواری مردم کمک کند .

استان گلستان یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است.
منبع: ایرانا گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Previous post تصادف سمند و پراید در کردکوی با ۴ مصدوم
Next post هشتمین نشست شورای اموزش و پرورش شهرستان کردکوی